No cover
Рубрика журналу: На допомогу практикуючим юристам
Сторінки: 174-179
Тематика журналу: Актуальні проблеми кримінального судочинства
Видавець: ТОВ "Правова Єдність"
Рік: 2017
Номер журналу: 1
Скачати файл: 1_2017_conclusion2.pdf
Кількість переглядів: 915
 5 / 1
PoorBest 

Анотація

До кафедри правосуддя юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка надійшло конституційне подання 48 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень Закону України (далі – ЗУ) «Про запобігання корупції» та статті 366-1 Кримінального кодексу України (у відповідь на лист Голови НАЗК Корчак Н. М. від 31.01.2017 р.) щодо тлумачення окремих положень Кримінального процесуального кодексу України та Закону України «Про запобігання корупції», а саме відповідей на такі запитання:

1. Чи можна вважати, що визначені статтею 51 Закону від 14.10.2014 № 1700-VII повноваження Національного агентства щодо здійснення моніторингу способу життя суб’єкта декларування за змістом є тотожним слідчим (розшуковим) діям, визначеним в Кримінальному процесуальному кодексі України?

2. Чи можна вважати, що Національне агентство, здійснюючи вибірковий моніторинг способу життя суб’єкта декларування, на підставі інформації, зазначеної в частині другій ст. 51 ЗУ «Про запобігання корупції», порушує конституційні принципи правової визначеності, рівності і справедливості, враховуючи той факт, що виконання повноважень функцій держави або місцевого самоврядування передбачає застосування до такої особи певних законодавчих обмежень та заборон?

3. Що є надмірним втручанням у право на недоторканість особистого та сімейного життя особи та його межі?

4. Враховуючи положення частини третьої ст. 51 ЗУ «Про запобігання корупції» та зважаючи на те, що в Законі відсутнє визначення поняття «моніторинг», а також в чинному законодавстві не існує єдиного підходу до визначення вказаного поняття, чи буде правильним з наукової та методичної точки зору в проекті нормативно-правового акта НАЗК, що буде унормовувати порядок здійснення моніторингу способу життя, дати визначення понять «моніторинг способу життя суб’єкта декларування», «вибірковий моніторинг способу життя суб’єкта декларування», «спосіб життя суб’єкта декларування», визначити межі надмірного втручання у право на недоторканість особистого і сімейного життя особи під час здійснення НАЗК моніторингу способу життя суб’єкта декларування та вимоги до інформації, на підставі якої буде здійснюватися моніторинг способу життя. 

2018 4 tutyl 1

2018 4 zmist 1 ukr

 

2019 1 zmist ukr 4

2018 4 zmist ukr 2

2018 4 zmist ukr 3